Sunday, September 28, 2014

t.s. Khasis



-curva sud-

nimic nu părea mai important:
ne treceam mîinile
prin blana corei
în timp ce fratele tău înota.
speram să învăț și eu într-o bună zi,
acum nu mai vreau,
cred că rîul e de vină.

nimic nu părea mai important
decît ficțiunile noastre
lucind la suprafața apei
și o voce îmbătrînită undeva, după
gardul de ciment:
rămîi acolo nu încerca să te ridici.
ne-am ridicat, cora a sărit peste
dar nu era nimeni acolo
și nici nu va fi vreodată.

în 12,luna viitoare
o să-ți urmăresc curul dispărînd
într-un avion suplu & elegant;
vei lua totul,curul tău va lua totul.



                            -        lion –


-mi se rupe,i-am zis.mi-am petrecut întreaga noapte
încercînd să-mi dau seama cum te pot recupera.
cei patru meri din curte vor deveni proiecțiile absenței tale.
-nu te cred,aberezi,e un obicei.în timp ce veneam

către casă vorbeam cu el în cap și eram fericită,
mereu vorbesc cu el în cap cînd sînt singură.
-despre ce?am întrebat eu.
-despre pizza,cornuri cu ciocolată,chiar și despre papa de la roma.radiez

-ești sigură?viața e un vis,a zis li po.
-doamne,ce bou ești,ai grijă ce visezi.li po al tău
era bețiv?
-da.

-mi-am închipuit eu.vorbești cu el în cap?
-cîtedată .rîdem și închinăm și privim un munte de cutii goale.
i-am povestit despre tine și despre fiica noastră.a fost impresionant.
s-a auzit poarta și a intrat poștașul,ne-a studiat în tăcere 3-4 secunde,

apoi a lătrat un cîine,a mieunat o pisică,a ciripit o pasăre.
-ești nebună,i-am aruncat,complet nebună.
-iar ești bou.am auzit că pe ăștia ca tine trebuie să-i pui

într-o barcă în mijlocul pacificului și să-i lași acolo. 

No comments:

Post a Comment