Sunday, May 17, 2015

t.s. khasis


*
cîndva eram her profile picture & her beauty,
își lipea urechea de pieptul meu și asculta, așa cum
procedează-n filme indienii sioux.
cu noi nu era un film,
după atîția ani a devenit unul.
cadre și scene
în care sînt cînd un șofer extenuat la masa din bucătărie,
cînd un predicator ajuns la sfîrșitul liturghiei. îmi cerea să-i
spun cuvinte magice, o vreme
am fost convins că există cuvinte magice care-ți explodează-n
cap într-un roi de artificii.
ai uitat cum mă cheamă și-un nume-i cel mai ușor de uitat.
am fumat și după ce am terminat de fumat
am aruncat chiștocul de la etajul 7.
a durat cam 4 secunde pînă jos cu tot ceea ce știam în legătură
cu tine.
pendulez între un om de zăpadă construit ca la carte
și gustul cireșelor în timp ce un avion lasă urme pe cer.
probabil e tot ce mai pot monta
din film.

No comments:

Post a Comment